Instängd igen

Kunde knappt röra mig imorse av träningsvärken från skottandet igår, haha. Latmasken här.. Och är helt slut nu. Känns som jag har tillbringat flera dagar instängd nu igen. Vilket jag i för sig har men..
Och hörde nyss att vi ska få EN TILL snöstorm nästa måndag/tisdag... haha, ska man skratta eller gråta?
Vägarna här runt omkring där jag bor är fortfarande väldigt dåligt plogade och ska bli väldigt kallt nu ikväll så kommer väl is överallt också..
Min värdpappa kom nästan nyss hem och 2 bilar framför honom körde av vägen och ner diket, och massa bilar hade fastnat påvägen, så vill inte att jag ska ta bilen ikväll, vilket jag kan förstå.. tror inte jag hade vågat köra ändå.
Hoppas iallafall att vägarna blir bättre tills imorgon så jag kan ta mig ut. Vet inte riktigt hur jag jobbar, men kan ju egentligen inte bli mer än 5 timmar så.. Sen är jag ledig i helgen så då ska jag försöka passa på att göra så mycket som möjligt innan jag blir instängd igen:P

Nu tänker jag iallafall tillbringa kvällen i mitt rum och ta igen alla tv-serier jag missat senaste veckan, och sen ikväll är det grey's:)

Här är lite bilder från framsidan och baksidan från huset som det ser ut idag...


Ett typ stenbord eller nåt i trädgården som vanligtvis är ganska högt.. ser dock inte ut så här! haha




Utsikt från framsidan av huset, testade att gå där ute och det räckte mig typ till höften!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0