oops

Glömde visst skriva nåt alls igår insåg jag nyss. Var bara hemma och fixade med massa saker på kvällen såsom att boka lite bussbiljetter och sånt till när mamma snart kommer och hälsar på, om typ 4 veckor:D
Och nu kom vi nästan precis hem från en tur med bilen bara jag, min värdmamma och de två minsta. Men hon blev inringd av jobbet så körde hem, och nu tar barnen en nap och jag äter lunch!

Ikväll ska jag nog till Minella's som vanligt eller nåt annat ställe och träffa julia och de andra om de också kunde komma:)

Nej får återgå till att äta nu innan de små liven vaknar!


Några av kanelbullarna jag bakade i tisdags:) Dem längst bort var från den första lite misslyckade plåten..


Kommentarer
Postat av: Sara

mhhmm, ser gott ut! :D

sv: jaa, jag vet! Behöver verkligen det också. Har knappt gjort något sedan jag kommit hit så det ska bli kul att åka ut och göra en massa :3 Jaa, det tycker jag låter som en bra idé! Vi får sitta och kolla efter en helg där båda kan! :D

2010-02-18 @ 23:58:16
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Merika

Vad använde du för mjöl när du bakade bullarna? För när jag gjorde pannkakor så smakade dem väldigt konstig pga mjölet

2010-02-23 @ 02:38:53
URL: http://emmamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0