Rekord

Är för trött för att skriva nåt egentligen. Kollade nyss på film med min värdpappa, stackars min värdmamma fick ju köra till jobbet igår kväll och jobba natt, och idag var det omöjligt att komma nånstans på vägarna pga snön, så hon får sova över på jobbet tills imorgon, och antagligen stanna till eftermiddagen då vägarna är färdigplogade.
Är rekord här nu. Min värdpappa sa att de aldrig haft så här mycket snö någonsin, vad han kan minnas iallafall.
Är så sjukt mycket snö, så tror faktiskt inte jag heller sett så här mkt nångång.
Hjälpte till och skyffla (heter det så? svenskan försvinner...) vår driveway innan och det tog nog en timme för mig att bara göra ett spår från garaget ut till vägen, helt sinnes.

Nej nu ska jag sova innan jag somnar sittandes här. Tror jag kommer vakna med ryggskott imorgon, kan typ inte röra mig som det känns nu. Efter 2 lata månader och sen den workouten i en timme idag, blev lite för bra:P
Skriver mer imorgon om jag kan ta mig upp ur sängen!

Och så ska jag försöka ta lite foton på hur det ser ut i trädgården och så nu med all snö!

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0