Roxxys, shopping och Shutter Island

Skäms nästan lite för den dåliga uppdateringen.. Fick in ganska många inlägg i torsdags sen tog det stopp:P
I fredags jobbade jag iallafall några timmar från förmiddagen till eftermiddagen, sen vid halv 10 på kvällen så kom Mike, Laura, Julia och VJ och hämtade upp mig, så körde vi till Roxxy, ett uteställe i Philadelphia.
Var så kul att äntligen få komma ut lite och dansa och så:) Var sjukt mycket folk och supertrångt men.
Är förvånad över hur unga alla såg ut, speciellt tjejerna som såg ut som 16 typ.. fast man måste ju vara 18 för att komma in om de inte hade falskleg då.. Och den jäkla rövdansen dem har här. Alla tjejerna dansade så otroligt, utsäkta ordvalet, men slampigt. kortkort, och superurringat och jättemånga gick omkring i flip-flops haha:S
Iallafall så kom vi hem runt 2 på natten. Flesta nattklubbarna här stänger ju runt 2 och öppnar ganska tidigt, så körde innan alla skulle ha sina jackor ur garderoben.

Sen igår så tog jag det bara lugnt på morgonen, sen vid lunchtid körde jag hem till Caroline, sen körde vi till nåt shoppingcenter inärheten av där hon bor, och jag skulle i vanlig ordning inte ha nåt, mer än ett par sneakers eller typ gympaskor. Men handlade ett linne, en svart kofta, en svart tröja, en parfym, och ett par vita-rosa gympaskor. Typ allt från Charlotte Russe, min absoluta favoritaffär:D

Sen körde vi hem till Caroline och latade oss lite, sen vidare till Wayne där vi yrade runt och letade efter parkering överallt, var fullt med folk, helt galet. Tillslut parkerade vi utanför Chilli och åt där, sen kom Julia och joinade oss, och så bestämde vi oss för bio, så gick och såg Shutter Island.
Var en bra film, men jag vet inte om jag gillar sånna filmer. Var typ i stil med the Butterfly effect och Vanilla sky - typ man fattar ingenting, eller den lämnar en förvirrad liksom.. Men ja, sevärd ändå:P

Och om typ 35 min kommer Jenny och hämtar mig, så ska vi till spring mountain på clustermeeting och ha snowtubing, så får ta och fixa till mig nu eftersom jag nyss vaknade:P haha.

Visar bilder på det jag köpt senare:)

Kommentarer
Postat av: Sara

nämen åh! får man komma in om man är 18+? :D

2010-02-21 @ 23:13:10
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Sara

toppen! Om jag kommer och hälsar på dig så måste du ta med mig dit :D

2010-02-22 @ 04:29:55
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0