Saknar..

Just nu saknar jag allt där hemma. Har bara en dålig kväll så antar att jag överreagerar.
Men just nu har jag bara lust att zappa hem mig till min hörna i soffan hemma, till mitt rum, min säng, till den goda svenska maten, till gråa tråkiga malmö men som jag inser att jag tycker ganska mycket om ändå nu när man varit borta ett tag.
Lär sig att uppskatta sverige på ett annat sätt nu när man har nåt att jämföra med. Det är ett ganska bra land ändå.
Känns som jag har en liten kulturchock här ikväll men jag antar att det händer alla. Känner mig bara helt utmattad och trött i hjärnan och önskar att jag kunde vara hemma med min riktiga familj och vänner och bara kolla på en dålig svensk film eller vad som helst...

Kommentarer
Postat av: Gaby

Hur kan man sakna Malmö? XD Aja, du har bergis en bättre dag imorn^^ Tror nog att man kan hitta en å annan Astrid Lindgren-film på youtube. Kolla upp det vetja,kanske piggar opp ;D

2010-02-12 @ 04:13:52
Postat av: mamma

Det är inte bättre här! Snö och is och jag kan inte cykla till jobb! Dessutom har ni fler kanaler på tv:n! :)

2010-02-12 @ 07:09:51
Postat av: Steffie

Hallå! Klart du längrar hem men är säker på att du kommer längta tillbaka till Usa när du kommer till kalla Sverige ;) Men du ska veta att du är väldigt saknad här hemma! <3 Å snart ska jag o Sandra boka flyg till dig! :D:D:D hihih längtar som fan! Puss puss baby! (L)

2010-02-12 @ 17:55:09
Postat av: Olivia

Vet precis hur det är...alla har vi liknande dagar, men man får hitta saker i vardagen som gör att man inte saknar hem lika mycket. Men du får som sagt passa på att njuta nu när du är i USA :D

2010-02-16 @ 18:17:20
URL: http://www.metrobloggen.se/missoli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0