segt

Skrev ett långt inlägg innan ikväll men som självklart försvann. Är nåt fel på blogg.se eller så är nåt fel på min dator, men det är bara den sidan som är seg så:S  Har inte funkat ordentligt på flera dagar..

Har nyss varit ute med Magda och Julia iallafall, till Minella's i Wayne, var annars liksom:P
Superkul att äntigen träffa dem igen. Har ju varit insnöade från varandra länge nu och Julia har varit på skidsemester med sin värdfamilj. Så ja, orkar inte dra detaljer nu för är trött trött trött.

Ny snöstorm väntas som sagt imorgon kväll och ska hålla på till onsdagkväll.. yey. Om inte så ska jag träffa magda och julia imorgon igen, sen på onsdag var det meningen att vi skulle ha avskedsmiddag för magda på cheesecake factory, men nu blir det ju antagligen inte.. så kanske sista gången jag träffade magda ikväll på ett tag innan jag kan hälsa på henne i NY.. usch, hoppas inte snöstormen blir så stor!!

Nej, sängen kallar! Förhoppningsvis funkar blogg.se bättre imorgon så jag kan skriva mitt inlägg då igen..

Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Sara

biiiiiiiiiiilder tack! :D

2010-02-12 @ 00:47:25
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0