Shopping

Har lite bråttom för ska möta Julia och Caroline på Minella's lite senare, men innan det måste jag hinna iväg och fixa en sak, så hinner inte skriva eller lägga upp så många bilder nu ändå..
Men här är iallafall lite av sakerna jag köpte i helgen:)



Somrigt linne från Aeropostale, love:D - 13 dollar


Tunn tröja som inte ser alls snygg ut här men som är en av mina nya favoriter:)
Charlotte Russe - 8 dollar.



Linne från Charlotte Russe - 5 dollar.


Tunn kofta från Charlotte Russe - 18 dollar


Skorna jag fick av Julia - 0 dollar för mig alltså:P också från Charlotte Russe


"gympaskor" från Target, 19 dollar.

Nu hinner jag inte mer, hoppas ni inte blev allt för uttråkade:P


Kommentarer
Postat av: Gaby

Så sött linne!^^ Vad billigt allt verkar vara där borta! OO

2010-02-23 @ 22:51:32
Postat av: Olivia

Va? Vilket tur...jätte snygga skor du fick :D

Gillar också koftan

2010-02-24 @ 14:12:01
URL: http://www.metrobloggen.se/missoli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0