sjuk

Mår allmänt piss och kan knappt andas. Och har börjat hosta mer och mer nu under kvällen också, så förkylningen blir bara värre och värre. Orkar inte bli sjuk nu, och typiskt nu när magda är i rematch också och julia förlänger och åker till en annan familj i kalifornien om typ 3 veckor. 
Vill ju hinna spendera så mycket tid som möjligt med dem innan dem lämnar mig:( och nu kunde vi inte ses ikväll heller..
Men, men, förhoppningsvis är det väl bara en liten kort förkylning som snart är över eller iallafall bättre hoppas jag.
Nu ska jag redan göra mig redo för att sova. Min värdmamma gav mig nåt konstig blå stark sörja som smakade riktigt illa. Skulle hjälpa mot förkylningen, och enligt henne tar det inte långt tid innan man somnar eller känner sig snurrig så får väl skynda mig i säng innan jag somnar i hallen påväg till badrummet eller nåt, haha.

gonatt


Kommentarer
Postat av: Gaby

Vad är det med dig? Du lyckas bli förkyld en andra gång redan?!OO Nä,nu får du se till å krya på dig å bli frisk du måste ju hinna göra en massa roliga saker nu när du är där borta i Makkedonkans hemland ;D

2010-02-01 @ 03:11:30
Postat av: Olivia

Usch det var ju inte kul, drick mycket te och använd ingerfära i det mesta...brukar hjälpa. Får krya på dig! :)

2010-02-01 @ 14:12:13
URL: http://www.metrobloggen.se/missoli
Postat av: isabel

jag hade nog aldrig kunnat ta hand om småbarn. de ska alltid dra med sig en massa förkylningar och maginfluensor hem. Min ridlärares unge hade vinterkräksjukan o nu håller hon på att smitta hela stallet. håller mig undan:)

2010-02-03 @ 15:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0