Snart helg igen

Imorgon är det fredag igen och snart helg. Eller kanske helg för mig. Vet inte om jag jobbar mina 5 timmar imorgon än eller inte, beror på hur mycket snö som kommer under natten så om min värdmamma behöver åka till jobbet eller inte.
Har unnat mig att lata mig ikväll och bara tagit en lång dusch, sen slappat i sängen med massa gottesaker och kollat tv.
Blir ju antagligen insnöad imorgon och kanske resten av helgen så kommer nog ha gott om tid till att göra andra viktiga saker då som behöver göras.

Nu ska jag fortsätta min lata kväll med att kolla på nåt one tree hill eller gossip girl avsnitt!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Man kan ju skriva till sin mamma....!

2010-02-26 @ 06:59:02
Postat av: Gaby

Det låter nästa som om du vore här hemma OO' Snön var på god väg å töa bort fast sen kom det typiskt nog ännu en omgång med snö>>' Tror du att vi får nån vår i år?

Kram

2010-02-26 @ 22:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0