Snart helg:D

Kom nästan nyss hem från Minella's där jag träffade Caroline, Julia och en annan tjej från Österrike som jag förtillfället inte kan minnas namnet på, haha snacka om senil..
Tog min vanliga chokladmilkshake som jag bara älskar där, och så blev det en fruktsallad faktiskt istället för nåt annat osunt, riktigt gott:)
Har bara 5 timmar kvar att jobba denna veckan, och imorgon börjar jag 10:00, så antar att jag jobbar till tre då.
Är superskönt att slippa ställa klockan iallafall för vaknar alltid av mig själv senast lite efter 9.. och jag är supertrött nu, så ska bli skönt att sova ut lite.
Sen imorgonkväll är det nu bestämt att vi ska till Roxy fick jag höra av Julia:D Så Mike och Laura ska hämta upp mig nångång på kvällen och så kör Mike in till Philly så vi kan ta oss hem på natten sen:)
För det dumma här är ju att tågen slutar gå vid 01:00 eller nåt sånt..

Och sen kanske jag sover hos julia eller nåt.. är ju ledig på lördag så får se hur det blir!
Sen på söndag är det clustermeeting och vi ska till Spring mountain(?) tror stället hette så.. snowtubing står på schemat iallafall och sen fika efter det. Så det blir nog kul. Roligare nu också efter att vi hade det au pair "mötet" för ett par veckor sen så man lärde känna lite fler. Många som sa att dem skulle komma nu på mötet så hoppas det!

Nu ska jag äntligen få sova!
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0