Snön är tillbaka..

Vaknade upp nyss och alldeles vitt utanför. Visst snön hade inte smällt helt innan, men nästan. Regnade ju 2 dagar i  rad så var på god väg, men nu är det mycket snö igen och enligt nyheterna ska det snöa hela dagen idag och lite imorgon.
Så har man tur är vägarna bättre på lördag så man kan komma ut då. Kan säga att jag ångrar lite att jag bara stannat hemma två kvällar i rad nu och fixat med saker. Kommer jag inte ut förräns på lördag kommer jag ju inte att ha varit ute sen i tisdags under dagen.. yey.

Plus att skolorna är inställda idag. Eller jag vet inte än, men kan inte tänka mig något annat. Så alla barnen kommer vara hemma. Vet inte hur det bli med föräldrarna om det går att köra på vägarna alls för kan inte se nån väg från mitt fönster..
Men får gå och fixa till mig iallafall nu.. börjar om 20 min så. och I'm staaarving!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0