Snöstorm nr2

Så ikväll började det snöa igen, precis som lovat. Hälften av snön som kom i helgen har kanske smält, och det var tydligen 60-70 cm, så är kanske 30 kvar nu eller nåt, plus att det snöar väldigt mycket nu igen och har gjort sen runt 7-tiden eller nåt. Så får väl se vad man vaknar upp till imorgon!
Alla skolor här i området är iallafall inställda imorgon, så har alla tre barnen hemma...
Och pappan ska jobba hemifrån och mamman nog komma hem tidigare. Stackaren var tvungen att köra till jobb redan nu för att så många redan ringt och sagt att de inte kan komma pga snön.
Så ja, får se hur morgondagen blir. Antagligen lite som helg med pyjamas länge och nån film kanske:P

Bara synd att jag inte kunna köra iväg nånstans nu ikväll, för Magdas sista kväll här imorgon, och antagligen kan jag inte träffa henne då heller ju.. Skulle egentligen till the Cheesecake factory och ha avskedsmiddag för henne så..
Men igår passade jag på iallafall och körde först och hämtade upp Magda, så körde vi till Minellas, och sen typ 40 min senare ringer Julia och har nyss kommit hem från deras skidsemester, så hon ville bara komma ut lite men hennes bil var typ fast/insnöad så vi fick lämna våran mat på bordet på dinert, köra och hämta henne, och komma tillbaks igen, haha.
Tur att vi går dit så pass ofta, så typ alla som jobbar där känner igen en, eller iallafall julia och magda som är där väldigt ofta:P Får till och med vatten till bordet såfort man kommer dit nu utan att vi behöver säga till för det är de enda julia och magda alltid dricker, haha.

Är förresten ledig lör+sön denna veckan, och sen ska min värdmamma vara hemma både på tors och fre, men ska ändå jobba lite då så hon kan fixa med några saker i huset. Så ändå en bra vecka:)


Kommentarer
Postat av: Gaby

Låter som om du har åkt till ett Vinterland xD Det ska tydligen snöa här också idag (har inte börjat än)och jag hoppas på att det inte blir nån snö-.- Är trött på all snö,så förbaskat svårt å cykla OO' Hoppas att det blir en myspysdag nu när typ alla är hemma^^ Har ni byggt snölyktor i trädgården? Kan vara rätt mysigt å titta på=) Hoppas att allt är gött å ät dig inte för tjock nu! ;p

2010-02-10 @ 14:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0