Söndagen

Snowtubingen igår på vårt clustermeeting var urtrist. Själva tubingen var väl ok, men för läskigt för min smak:P gillar inte att man måste ligga på magen, kändes som jag skulle störta på huvudet när däcket började snurra runt, haha.
Det som var tråkigt var att det var att morgonens snow tubing i spring mountain där vi var var utsålt, vilket betyder att det var sjukt mycket folk där. Så vi fick stå i kö i 45 min för att få åka upp med liften en gång. Och själva tubingen ner tog väl 30 sekunder typ. Så vi gjorde det bara en gång eftersom vi inte orkade vänta. Så kändes lite onödigt att slösa 20 dollar på det men..
Så istället körde jag och två tyska au pairer- Jenny och Annika och åt lunch pål Olive garden, en italiensk restaurang.
Sen släppte dem av mig hemma, lite synd för hade haft chans att hitta på nåt med dem för dem ville göra nåt på eftermiddagen, men hade ju redan sagt till Julia att vi skulle ses och det ville jag ju gärna då det kanske var sista kvällen jag fick spendera med henne!
Så Julia kom hit kanske en timme efter jag kommit hem, så hade hon med sig sjukt mycket saker som hon inte fick plats med i sin resväska, så allt det fick jag:) haha. Perfekt! Var verkligen allt möjligt! Snygga skor, mössa, vantar och halsduk, 2 typ strandväskor, epilator, scrapbookingalbum, bodylotions, parfym, brunutansollotion, nagellacksremover, fin låda, spegel, halloween saker, minilavalampa, haha osv,osv.
Har inte ens hunnit kolla igenom allt än:P Men väldigt snällt av henne:D

Så efter vi kollat igenom sakerna lite som hon lämnade här så körde vi till Acme för hon skulle handla nån fin choklad eller nåt som en av avskedspresenterna till sin värdfamilj. Slutade med att hon inte köpte nån choklad utan vi handlade en gigantisk apelsinjuice och så tog vi två plast"muggar", som egentligen var till för takeaway soppa man kunde köpa där, haha. Så satte vi oss i hennes bil och fikade lite:P
Sen körde vi till King of Prussia mallet där vi gick i lite affärer, fast Julia var mest frustrerad för att hon inte kan handla nåt då hon inte har mer plats i sina resväskor:P haha.
Sen blev det middag på Bahama Breeze, fick vänta lite för det var överfullt överallt, men det var det värt:D
Sen körde vi hem till mig igen och kollade på film och så, och mitt yngsta värdbarn ville så gärna vara med oss så han knackade på dörren hela tiden och sa "Jen!! at the door!" haha, så sjukt söt, så julia kunde inte motstå att öppna dörren hela tiden, så kom han in en stund i mitt rum, sen sa han hela tiden "be back", så gick han precis utanför dörren, stängde den, och sen knackade han igen och ville komma in. haha.
Fast han är så himla söt så vi släppte så gärna in honom så:P

Och nu i förmiddags ringde julia mig och sa att hon inte kunde få ner det sista i sin resväska, så hon var tvungen att komma hit nu för en stund sen för att ta tillbaka en av väskorna hon gav mig så hon kan packa i den också, haha, stackare.
Så om det inte blir nån snöstorm ikväll ska vi ses på Minella's för sista gången tillsammans:( Usch, känns så himla trist.. Men hoppas verkligen att det inte kommer nån snö så vi iallafall hinner ses en gång till innan hon åker till Californien imorn till sin nya värdfamilj..

Nej nu ska jag gå och vika tvätten och så!
Ska försöka klämma in lite bilder från helgen sen när jag slutat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0