sova sova sova

Sova är allt jag vill just nu. Är så himla trött så jag kan somna sittandes.
Var på Minella's igårkväll med Julia, Caroline, andra Julia och sen kom Laura och Mike också.
Fick säga hejdå till Julia vilket inte alls kändes bra:( Önskar hon kunde stanna här såklart..
Men får väl åka och hälsa på henne i Kalifornien snart:)

Sen idag har jag jobbat som vanligt bara, alla barnen skulle till tandläkaren idag vid lunchtid så följde med dit tillsammans med pappan, sen påvägen hem stannade vi och åt lunch på Paoli diner:)
Var lite smått kaotiskt om man säger så och alla var ganska trötta och gnälliga, haha, men ändå kul att komma ut:P
Sen körde vi hem och eftersom det har ösregnat hela kvällen igår och hela dagen idag så stannade vi bara inomhus och kollade på Kung fu Panda och så:)
Sen nu på kvällen har jag försökt få ordning på mitt rum lite, men det funkar inte. Har ingen energi så bara rör runt allt ännu mer när jag försöker. Men är så stökigt överallt nu med alla sakerna jag fick av Julia, så måste verkligen röja undan snart!
Sen ska min läxa, eller uppsats till min weekendclass vara inlämnad på söndag också så måste skriva ihop dem 5 sidorna snart också, + en matdagbok som jag har fått skriva nu i 3 veckor med allt jag äter. haha.
Och så skulle jag försöka bli klar med att boka bussbiljetter tills mamma kommer hit, men kunde fortfarande inte få skrivaren här att fungera själv och min värdpappa är ute nånstans. Finns så många så vet inte vilken det är och min värdmamma visste inte heller, så får ta och fixa det imorgon istället.
Blir bara så irriterad på mig själv för att jag inte hinner med det jag tänkt. Kvällarna går så himla fort, och så är man så trött, så tiden räcker liksom inte riktigt till..

Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig även om klockan bara är kvart över 9, så jag kanske vaknar lite mer utvilad imorgon!


Sakerna jag fick av Julia


Julia på Bahama Breeze i söndags


Jag på Bahama Breeze, haha


Julia, jag och Caroline, på bio-toan i fredags, haha


Försökte få till en bra bild på andra hållet istället, men nä då:P


Kommentarer
Postat av: Sara

kung fu panda <3

2010-02-24 @ 05:10:43
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0