Uttråkad.

Är så sjukt uttråkad så jag inte vet var jag ska ta vägen. Har skrivit på min uppsats hela dagen nästan och tror att jag känner mig klar nu.. Så måste bara renskriva min matdagbok också, men det får bli imorgon eller nåt.
Åt mina supergoda rester till lunch men det var så sjukt mycket så finns fortfarande till en portion till!
Så blir väl middagen ikväll kanske..

Skulle egentligen hem till Caroline och kolla på film. Och så skulle den nya Julia följa med också. Den nya Julia är alltså den nya au pairen I Julia från österrikes gamla värdfamilj:P Och hon här heter också Julia och är från Österrike.. haha. Så hennes första helg här och hon ville gärna hitta på nåt, och jag vill gärna träffa henne så:)
Men kan inte ha bilen ikväll så kan inte köra till Caroline..
Så vet inte alls vad jag ska göra för tillfället. Vet inte om min värdfamilj ska vara hemma eller köra nånstans.
Kanske någon kan komma över hit och göra mig sällskap, eller blir det en filmkväll för mig själv helt enkelt:P haha.
Imorgon kunde iallafall den nya Julia kanske hämta upp mig, (stackare som aldrig ens har kört här själv förr) haha, för hon ville gärna åka till King of Prussia, så hoppas det blir till att göra det imorgon:)

Tror jag ska renbädda min säng nu, ta en dusch och försöka städa lite.. i brist på annat att göra liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0