Valentine's day

Glad alla hjärtans dag på alla! Fortfarande 25 min kvar av dygnet här så..
Började med att ta en slappemorgon och skypa lite och så, sen vid lunchtid körde jag hem till Julia och sen körde vi tillsammans till mallet med hennes bil. Mötte upp Caroline och den andra Julia där så gick vi och åt lunch - sallad för min del! tro det eller ej! Är så sjukt trött på allt fett och friterat här borta så jag snart spyr.
Så var riktigt gott med sallad som omväxling, och de har ett supergott ställe på mallets foodcourt där man kan sätta ihop sin egen sallad så.
Sen gick vi och shoppade lite. Jag handlade en bh, ett par sandaler och en somrig typ klänning.
Vet att det är ett tag till sommaren, men har kollat på dem sandalerna innan och var jätterädd att dem skulle ta slut om jag hade väntat, och vafan dem kostade 18 dollar = 126 kr! Och det andra var inte speciellt dyrt heller om man säger så. På Forever 21 kostar bh:arna $5,50 = typ 38 kr, och klänningen kostade 13 dollar. Så var inte precis så att jag ruinerade mig!
Och det förtjänade jag:D älskar att man kan handla så mycket här för så lite pengar.
Kommer vara supersnål när jag kommer hem igen och tycka allt är svindyrt!

Sen iallafall pratade vi om att gå på bio, men kunde inte komma överrens om en film, sen ville vi inte gå till slut, så blev att jag, Julia och Laura och Mike, som vi också mötte på mallet senare, körde hem till Laura och lagade middag tillsammans och så gjorde vi brownies till efterrätt och kollade på 'The Ugly Truth':D
Alla utom Julia hade sett den innan, men jag gillar den och den passar bra en dag som denna:)

Sen körde vi hem till Julia igen för en stund sen och jag hämtade upp bilen och körde hem.
Är sjukt trött nu och känner bara inte alls för att jobba imorgon. Helgerna går alldeles för fort!
Är iallafall helgdag imorgon så mina värdföräldrar är hemma från jobbet tror jag.
Men har inte hört nån annan tid, så tror jag jobbar som vanligt. Men det gör inte så mycket, brukar vara roliga dagar när hela familjen är hemma så man kan hitta på nåt:)

Nu ska jag sova iallafall så jag får lite sömn! Och ja jag ser att jag råkade göra texten fet på nåt sätt. Funkar inte att ta bort det heller där uppe och är för trött för att krångla med det nu. haha.
Tog lite bilder som jag kan lägga in imorgon:)

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0