4 veckor i USA!

Wow, idag är det 4 veckor sedan jag landade i New York! Kan inte fatta hur sjukt fort tiden går här!
Veckorna bara flyger förbi. Fast, nu är det ju måndag, och måndagarna känns alltid värst för man är trött efter helgen och vet att man har hela veckan framför sig innan det är helg igen. Men så är det väl alltid.
Och mina veckor går ändå så snabbt eftersom mamman är hemma på fredagar så jag är oftast ledig på fre och lör, och sen hjälper jag bara till nån timme på söndagarna, så kan absolut inte klaga på mitt schema!

Iallafall så fixade det sig igår, min värdpappa körde mig till starbucks så jag träffade Julia, Laura och en killkompis till dem där. Satt där kanske i en timme och pratade, och sen körde jag, Julia och Laura till en annan kompis till dem. VJ, tror jag han kallades.. Där lagade vi lasagne, (eller ja, värmde, vi är ju i usa!), spelade lite wii, och kollade på en film, så var mycket trevligt:)
Sen körde julia mig hem eftersom jag inte hade bilen. Tyckte synd om henne för det är en väldans omväg, men väldigt snällt av henne så jag kunde följa med:)

Nu ska jag gå ner och ta mig nåt att äta. Barnen sover som små stockar för tillfället, så får passa på att äta då, för man får inte så mycket tid över för sig själv när dem väl är vakna! haha

Här har ni lite bilder från helgen!



En del av King of Prussia Mall:)


Mina inköp från lördagen, + en lila hoodtröja, men som jag hade på mig då fotot togs. haha


mm, vår lasagne från igår! Den var godare än den ser ut här!
Fast ugnen ville inte funka så efter att vi väntat mer än en timme värmde vi den tillslut i mikron. haha.


Laura & vj spelar wii, boxing. Laura ägde!


Och julia tog sig an mammarollen och såg till så att maten blev klar!


Och förlåt att jag är seg på att svara på era kommentarer ibland! Läser allt och uppskattar det väldigt mycket:)hinner bara inte svara direkt ibland, och sen glömmer jag det. Bättring ska ske!


Kommentarer
Postat av: Sara

Bilder <3

haha men jaaa, det skulle vara awesome. ja, jag är ledig på helgerna :D kan bli att jag jobbar nåndag nån helg men annars ska jag vara ledig ;)

2010-01-04 @ 20:27:20
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0