American Idol

Igår började Idol här i Amerikat! Hela min värdfamilj satt bänkad nere i familjerummet och så även jag!
Det är ju roligast nu i början också när det är auditions. Var helt galna personer där! har ju tyckt vissa som söker till svenska idol är riktigt knäppa men det här var värre, haha.
Skulle egentligen hittat på nåt med Michelle igår, men mådde inte så bra på kvällen med huvudvärk, magont osv, så fick skjuta upp det, och precis då ringer julia och frågar om jag har lust att ses:P
Så är det alltid. När man själv inte kan/har lust, vill alla ses, men när man själv vill ses, kan ingen. haha. eller ofta iallafall!
Så jag bestämde med båda att vi ska ses idag, och Magda har kommit hem från Miami nu också, så hon kanske också kommer med. Blir väl Mc Kenzie eller Paoli diner eller nåt:P
Fast måste köra till mallet först också eller Target, och köpa present till 3-åringen.. Alltid i sista sekund är jag, hennes  födelsedag är ju imorgon!

Börjar fundera på hur helgen kommer se ut, men vet inte riktigt för vi ska ha familjemöte ikväll så jag får veta hur schemat kommer bli.. blev lite knasigt nu ioch med tjejens födelsedag, och mamman och hon vill ha lite ensam tid och så:)
Men är nog ledig på fredag och lördag, tror jag.. Eller iallafall lördag, och kanske halva fredag?
Vet bara att jag måste jobba hela söndagen och ta med barnen till mormorn och morfarn tror jag.

Aja, det löser sig! Nu ska jag gå ner och äta lunch i lugn och ro:D

Önskar jag hade nåt riktigt smaskigt att äta typ som detta grillspettet...



Från bulgarien sommaren 2008..


Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha älskar också de första avsnitten av Idol..har sett någon säsong av American Idol, för roligt alltså :D



Och på tal om spetten...damn va stor!! Nu blev jag också hungrig..får ta och leta fram något i köket.

2010-01-14 @ 00:33:45
URL: http://www.metrobloggen.se/missoli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0