Äntligen!

Satte på tvn för ett tag sen, och kom på i samma ögonblick som jag slog över till CW att det är one tree hill just  nu, sen gossip girl efteråt tror jag! om det inte var före.. Tiderna här är så för virrade.. för det står typ tid:9/8, och då är det kl 9 tror jag för det andra är typ tidszonen i centrala usa eller nåt? haha, lär mig aldrig.

Iallafall så är det äntligen nya avsnitt nu! Vi har nån sån kabel-ondemand, så alla shower jag följer spelas automatiskt in så jag kan kolla på det när jag känner för det, men det har bara visats repriser på allt ända sedan jag kom hit, men nu verkar det som säsongerna satt igång igen.
Men har nog missat en del avsnitt för jag fattar inte så mycket. !!Varning för spoiler!! Millie går på kokain, nathan har sparkat sin agent som jag glömt namnet på och alla är typ ovänner?! haha, gud vad har hänt egentligen..

yey! nu börjar gossip girl! undrar hur mkt jag missat här så hur förvirrande det här avsnittet kommer bli!
Och sen började Desperate housewives igår så igen så har det att kolla på sen också! wiie:D känns som man börjar komma tillbaka i sina rutiner lite nu!
Men what?! Det är inte nya avsnitt av gossip girl! Vi ligger före dem verkar det som.. för här träffade Dan nyss Hillary Duff vid korvkiosken.. och det var ju ganska många avsnitt sen hemma?!
Aja, får väl skippa några veckor tills dem har kommit ikapp här!

Nu ska jag återgå till min gottelisa påse och tvn:D

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du måste ha missat lite One Tree Hill, det där är avsnitt sen December. Dem nya börjar 18 jan och Gossip Girl börjar 11 Jan.

Jag är nörd och har stenkoll på mina serier ;)

2010-01-05 @ 05:12:41
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Ser inga av de serierna men låter komplicerat ;D

2010-01-05 @ 11:19:37
URL: http://www.metrobloggen.se/missoli
Postat av: Lollo ♥

Jag och min kusin har en au pair blogg tillsammans och försöker sammanställa en så stor lista som möjligt med au pair bloggar och lade till din blogg som jag hittade på en annan lista, hoppas det är okej? :D

2010-01-05 @ 19:56:50
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/
Postat av: Sara

sv: TACK! Blev först lite orolig att det skulle bli FÖR mycket lila, men ja, vi får väl se hur länge jag orkade med den ;) precis! men någon helg borde vi ju hitta som passar alla. Annars får väl bara vi träffas! det hade vare kul det också. IIIh på måndag är jag i USA! :D

2010-01-05 @ 22:05:16
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0