Bowling

Så dagen slutade med att vi inte körde till mataffären, och mäklaren kom inte tror jag. Tog bara det lugnt här hemma, åt hämtmat från wendy's, och min värdmamma höll på att fixa massa saker och måla, så att huset ska vara klart för visning nu när det är till salu. Spännande att inte veta vart vi ska flytta, haha.
Har börjar trivas här nu ju och hitta runt, även om det är typ mitt i skogen som julia tycker:p
Men de vill inte flytta för långt bort iallafall, bara typ 20 min iväg eller nåt. Så vi får väl se!

Kom iallafall nyss hem från bowlingen med julia, magda, laura och hennes pojkvän. Drack först en supergod chokladmilkshake på Minella's diner i Wayne, mycket godare än Paoli's!
Och sen körde vi till bowlingen och körde en runda. Så nu sitter jag här och sängen kallar. Är sjukt trött och min förkylning har blivit mycket värre, så kommer bli en lång natt.
Men imorgon är jag ledig iallafall och har tillgång till bilen hela dagen, så borde hitta på nåt ordentligt, men har som vanligt inte gjort några planer än:P
Bara att jag vill träffa caroline och hitta på nåt, och sen kanske vi ska till julia och kolla film på kvällen eftersom hon måste jobba.
Och sen blir det att jobba några timmar på söndag.. vet inte riktigt när än men. och förhoppningsvis hitta på nåt innan eller efter det.

Här har ni förresten lite fler bilder från DC, fick Julias bilder igår:)










Kommentarer
Postat av: Olivia

Du är ju som en riktig modell haha :D

And guess what!! Har bokat biljetter till USAAAAAAA nu i sommar yaaaaaay!!!! ;)

2010-01-30 @ 19:05:13
URL: http://www.metrobloggen.se/missoli
Postat av: Sara

jättefina bilder! :D

2010-01-31 @ 18:00:23
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0