dålig uppdatering...

soorry, jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men jag skriver ju alltid på kvällarna och då är det ju natt i sverige så får ni iallafall ett nytt inlägg att läsa på morgonen:P
Och är så trött på morgonen så orkar inte gå upp tidigare bara för att skriva ett inlägg!

Iallafall så hade jag, julia och magda playdates med våra värdbarn iförmiddags. Riktigt kul:)
Så vi åt frukost här hemma och sen fick vi ganska bråttom så jag ordnade först med lillkillen, och sen blöjbyte och kläder till tjejen, men precis när jag ska byta frågar hon om jag kan vänta för hon bajsar.. haha, och sen när hon väl varit på toa och jag fått henne redo har lillkillen bajsat!! haha, 10 min efter jag bytt liksom! varför gör han alltid så.. och just en morgon som denna när vi redan var försenade?

Skulle iallafall vara hos magda 9:30, och vi kom kanske 20 i eller nåt, så inte så farligt, men både hon och julia bor ca 20-25 min bort, men jag inbillar mig alltid att det är närmre och inte tar så långt tid dit, och så blir vi sena:P
Så vi alla hade 2 barn var då våra äldsta var i skolan, och magdas hus är gigantiskt! typ ett helt mansion eller som ett slott. haha. Och hela källaren var inredd till en gigantiskt lekrum, så där var vi och de 6 barnen hela förmiddagen. Så härligt med en playdate för barnen lekte så fint för sig själva och tyckte det var så spännande med alla nya leksaker, också var det skönt för mig med som kunde umgås med julia och magda under tiden:)
Sen påvägen hem vid halv 12 så somnade lillkillen i bilen så var bara och bära in honom, och tjejen var trött också, så inga problem med napen idag iallafall:)

Så nu har jag nyss ätit middag och sitter och latar mig lite. Fast är fortfarande hungrig känns det som:P men ska nog träffa julia och magda igen senare så kanske kan gå ut och äta lite då, eller efterrätt på paoli diner:D

Och på fredag är det mitt första clustermeeting som är en 76:ers basketmatch inne i Philly, och sen till helgen drar vi nog till Washington DC:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0