Den uppskattade pausen

Nu sover barnen, eller det har dem gjort sen en timme tillbaks, så förhoppningsvis har jag en timmes paus till.
Tjejen vill aldrig bli väckt men lillkillen har börjar vakna av sig själv efter ibland bara en timme.. Förstår inte hur han orkar. Är vaken hela nätterna och sover kort nap. Men men, hoppas han sover en timme till idag.
Är så himla trött idag, och det är så kallt i huset idag. Glömde göra en brasa imorse, och jag vet inte hur man startar den..

Men, ikväll ska jag träffa julia iallafall, så då får jag komma ut lite. Har inte bestämt vad vi ska göra än bara.. Magda är i Miami iallafall, så det var ju kul för henne! haha, jag är inte avundsjuk:P
Sen fick jag ett mail av tjejen jag träffade första veckan jag var här, så fick lite dåligt samvete för jag glömt höra av mig till henne sen dess.. haha, så frågade om inte vi kan ses snart igen.
Och sen hade jag fått mail av nån annan au pair i mitt cluster som jag inte pratat med innan, som undrade om jag ville hänga med henne och några andra au pairer ut och äta imorgonkväll! så det var ju kul:)

Nu ska jag gå ner och njuta av tystnaden lite och se om jag kan hitta nån någorlunda sund lunch:P


Kommentarer
Postat av: Isabella

Det är så kul att läsa hur det går för dig! God fortsättning förresten. :)

2010-01-07 @ 20:18:28
URL: http://iisabella.blogg.se/
Postat av: Gaby

Ge ungarna en stor lunch så blir dem lagom trötta ;p Va nice att du umgås med andra au pairer(stavningsfel?Oo) Så kan ni snacka ut om hur jobbiga ungarna är XD Mimai? Varför hängde du inte med? HAde vatt nice med lide värme^^ HUr kallt har ni det förresten? Kram!

2010-01-07 @ 22:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0