Heelg!

Jupp, idag är det lördag igen och jag är ledig. Mitt 3åriga värdbarn kom förresten in i mitt rum 8.30 imorse och sa "you need to wake up! it's mooorningtime now!" så klättrade hon upp i min säng och pekade ut genom fönstret. haha. Hon är för söt. Och det var okej för idag, för jag var ändå vaken, låg bara kvar i sängen. Bara det inte blir en vana så! har inte precis lust att bli väckt vid den tiden alla mina lediga dagar:P

Så dagens planer... hm. Vet inte riktigt än vad jag ska hitta på. Men jag sa till min värdmamma att jag gärna ville köra till King of Prussia mall, för har bara varit där 2 gånger snabbt med hela familjen, och då är det typ omöjligt att gå och kolla på saker till sig själv, så behöver gå själv den här gången.
Men sen kom vi på nu imorse att bilen ska på besiktning idag, så kan inte ha den iallafall..
Och min värdfamilj ska nog köra och kolla på lite hus.. de funderar på att flytta. Fast inte långt härifrån isåfall, utan så nära som möjligt, kanske en kvart bort eller nåt.
Jag trivs bra i detta huset, men förstår om de vill flytta för detta är ett stort ganska gammalt hus som de höll på att renovera när dem fick den yngsta killen, så dem slutförde aldrig det helt, så behövs fortfarande målas på massa ställen och så.
Och är inte så lätt precis att få tid över till det med heltidsjobb och 3 barn! haha

Men iallafall så kan dem nog släppa av mig vid mallet så jag kan gå där själv, och sen förhoppningsvis hämta upp mig:P haha. Annars går där faktiskt en buss som går nästan till där jag bor, fast den går kanske 5 gånger per dag, och det finns inga trottoarer från vårt "centrum" och hit, så blir lite svårt ändå:P haha. Och här kan man ju få böter om man går över en gata där det inte finns övergångsställe eller en trottoar så!

Hoppas ni får en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: Sara

jennifer! du åkte ju med british airways, hur många väskor får man ha med sig? för jag fattar noll av vad det står på deras hemsida, haha

2010-01-02 @ 17:40:27
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hehe va söta barnen verkar :)

2010-01-03 @ 16:13:15
URL: http://www.metrobloggen.se/missoli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0