innesittare

Insåg nyss att jag inte varit ute alls på två dagar nu, haha. Lite dåligt av mig. Men det är mörkt på morgonen när jag vaknar och börjar, och det är mörkt vid halv 6 när jag slutar. Och som sagt så är bilen på besiktning och lagning nu denna veckan, så vi har bara minivanen vilken jag inte riktigt gillar.
Hade ju kunnat ta den nu på kvällen efter jag slutat. Men jag är så sjukt trött och Julia och dem andra jobbar nästan alltid till halv 9 eller nåt, så får isåfall träffas efter 9 nån gång.
Men får se till att ta mig ut imorgon eller nån annan dag denna veckan!
Har varit svinkallt här nu de senaste dagarna, och då stannar man inne här i usa.. föräldrarna säger till och med att det inte är nån bra idé att gå ut med barnen för det är för kallt.. haha.

Så idag har jag alltså inte gjort nåt speciellt som egentligen är värt att berätta om.
Jobbat som vanligt, sen lagade jag middag; kyckling, ris och currysås, vilket blev väldigt omtyckt av alla!:)
Sen har jag hjälpt min värdmamma att städa lite nu på kvällen och även städat mitt eget rum lite.
Inte för att hon har bett mig eller för att jag måste, utan för att jag tycker så sjukt synd om henne som har så mycket att göra hela tiden, och resten av familjen är inte så bra på att hjälpa till med städningen alltid.. haha.
Hon har jobbat hela dagen, och nu måste hon kanske jobba 23-05 imorgon, och sen sitt vanliga pass halv 9-halv 6 typ. helt sjukt, fattar verkligen inte hur hon orkar!

Nu ska jag iallafall ta lite tid för mig själv och leta reda på ett choklad eller nåt, och dricka min DIET coke! hör och häpna! jag gillar inte lightprodukter egentligen.. men intalar mig själv om att det iallafall är lite bättre än vanlig coca.. haha.

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Olivia

svar: Hehe det är nog för att jag inte kollade på dem från början, så skulle fatta noll om jag kollade nu.

Har inte kollat på så mycket den senaste tiden förutom True Blood, CSI, och Criminal Minds. Har mest varit filmer eller miniserier för min del, men det blir nog ändring på det nu eftersom jag är hemma igen ;)

2010-01-06 @ 12:39:55
URL: http://www.metrobloggen.se/missoli
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

hoppas du har det bra där borta! :D

2010-01-06 @ 12:56:25
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Men Diet-COKe är ju godast! I'm addicted! haha :)

2010-01-06 @ 13:34:01
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: steffie

Hallåå!! Vet du vad, när jag var inne på din blogg o läste lite (för det är ju ett måste) så läste mamma också lite, och hon sa efter en stund "Gud vad hon skriver intressant, kan du inte lägga denna sida som favoriter på min dator?" och jag håller med henne, det är roligt och lockande o läsa vad du skriver!! :D så fortsätt med det, nu har du ännu en läsade som är intresserad av vad som händer på andra sidan jordklotet!! :D pusssar till min älskade vän!

2010-01-06 @ 21:03:51
Postat av: Mamma

Haha, instämmer med Steffie! Flera på mitt jobb läser den nästan varje dag!

2010-01-07 @ 18:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0