korkad?

Trodde nyss att jag hade blivit utelåst när caroline släppte av mig och körde iväg. Dörren var låst till huset så tog upp nyckeln och skulle öppna, men var fortfarande låst. Blev superirriterad när jag försökt ett antal gånger och gick runt huset och kollade in överallt om jag kunde se någon och bankade lite på dörren. Sen ringde jag både min värdmammas och pappans mobil men ingen svarade.
Sen ringer min värdmamma upp och undrar vad jag ville med lillkillen skrikande i bakgrunden, så trodde jag väckte honom, men som tur var det inte mitt fel:P
Hon sa bara att nyckeln funkade till båda låsen, för det är två lås på insidan så jag blev irriterad för jag trodde bara jag kunde öppna det ena. Så sa att jag skulle försöka igen, men blev lika irriterad igen, sen öppnade min värdpappa dörren tillslut:P
Visade mig att jag öppnar det översta låset precis som jag gjorde, men sen var där tydligen ett till lås inuti dörrknoppen längre ner där jag skulle öppnat, vilket trötta och förvirrade jag inte fattade... haha.
Men nu vet jag iallafall:D

Har som sagt nyss vatt ute med caroline. Hon hämtade upp mig så körde vi till exton mall och gick där lite, sen körde vi till paoli diner och åt, så är riktigt propp mätt fortfarande. Får alltid så mycket mat där!
Julia och magda behövde jobba sent så dem kunde inte komma, så får bli att ses allihop en annan dag istället.

Är supertrött och vaknade på helt fel sida imorse, och vill inte vara med om det imorgon igen, så därför ska jag sova nu!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha ducktigt jobbat jennifer!!;D

2010-01-27 @ 05:25:30
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0