Paoli diner

Japp det är nog vårt nya stamställe! Det är mitt emellan folks hus så det blir rättvis körning, det är ganska mysigt, och ganska billigt, och de har mycket att välja mellan:P
Kvällen blev inte riktigt som planerad i vanlig ordning.. Frågade igår om jag kunde ha bilen ikväll bara för säkerhets skull. Har nästan alltid tillgång till den men ville bara vara säker. Men så blev det lite förseningar ändå så bilen var inte hemma när jag tänkt ta den.. så skulle möta Michelle, julia och magda halv 9 på Paoli diner, men ville till mallet först för jag har fortfarande inte köpt present till mitt värdbarn som fyller 3 imorgon!

Men det löste sig iallafall, kunde ta den andra bilen istället:) Men blev så sen så struntade i mallet eftersom det ligger på andra hållet. Men det gör inte så mycket. Hon får så mycket presenter ändå så hon kommer nog inte märka om hon inte får just min imorgon. Ska nog ha lite kalas för henne på söndag så räcker om jag ger henne min present då:)
Iallafall så var jag ganska hungrig när vi satt på dinert så jag beställde både 2 feta amerikanska pannkakor med vispgrädde och jordgubbar, OCH 2 kulor chokladglass. haha. Trodde inte man skulle få nåt till pannkakorna och jordgubbarna. Såg så torrt ut på bilden så ville bara vara på den säkra sidan:P men så fick man ju vispgrädde så hade kanske inte behövt glassen också.. men gott var det iallafall:D

Synd bara att Michelle åker tillbaka till virginia på fredag så hinner inte träffa henne igen innan hon åker.. men förhoppningsvis ska jag åka och hälsa på henne nångång till våren! hon bor ju bara ca 25 utanför Washington DC så det hade varit kul:D

Nu ska jag äntligen gå och lägga mig! Har varit riktigt trött hela dagen så ska bli skönt att äntligen få sova.
Vet fortfarande inte riktigt hur jag jobbar imorgon, men pratade nyss med min värdmamma nu när jag kom hem, och jag börjar inte förrän tidigast 12, och jobbar max 5 timmar eller nåt, så inte så farligt:)
Sen ledig fre+lör, och sen blir det heldag på sön!

Gonatt allihop!

Kommentarer
Postat av: Louise

Mäh! Man ska ju äta amerikanska pannkakor med maple syrup! Det är såååå gott!!! Mmmm.... Nu vill jag också till USA!

2010-01-22 @ 18:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0