Philly zoo

Idag jobbade jag bara typ två timmar 9-11, sen när pappan kom hem igen körde vi till Philly zoo, USAs första zoo någonsin, och därför ganska gammalt:P
Var typ som vilket zoo som helst, men kul att se:) Och de hade en liten avdelning som var barnens zoo, där vi kunde gå in i en hage typ och klappa och borsta getter.
Så var där kanske ca 3 timmar sen var barnen så sjukt trötta eftersom dem inte kunde ta en nap.
Så åkte hem så dem kunde sova, och sen lagade jag köttbullar med potatis, ikeas gräddsås och lingonsylt och ättiksgurka:D mumma vad gott det var!:D

Och nu har jag nyss kollat på one tree hill som jag fortfarande inte fattar nada av eftersom jag missade typ 3 avsnitt eller nåt i december:P är så krångligt nu och inte alls lika kul längre.
Sitter och dricker lite coca och äter chokladmousse:) känns inte alls som måndag idag!

Imorgon ska jag och de två yngsta på playdate till magdas hus vid 9:30, tillsammans med julias barn också, för hennes och magdas värdbarn är ju kusiner, så blir nog kul:)




Ett roligt djur som jag aldrig sett innan tror jag! typ en marsvins/råtta/piggsvin/elefant, haha





Nu ska jag kolla på veckans avsnitt av Grey's som jag helt glömt bort att jag har!

Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Sara

men.. vad är det där för djur? har aldrig sett det förut!

2010-01-20 @ 04:15:10
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Olivia

Haha söt marsvins/råtta/piggsvin/elefanten var :D

Fast min favorit måste vara påfågeln, de är alltid så vackra och färggranna :)

2010-01-20 @ 15:02:28
URL: http://www.metrobloggen.se/missoli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0