sorry sorry sorry

för väldigt dålig uppdatering. blogg.se ville inte fungera i förrgår, och igår hade jag inte ens på datorn måste jag erkänna.
Onsdagen var en pissdag då ungarna skrek, var superförkylda och sjuka fortfarande, blöjorna var slut så fick sätta på simblöja, och den är ju inte vattentät så det läckte överallt osv. Kändes som min hjärna skulle explodera, och sen mitt i allt middagsrus osv kom en mäklare och skulle kolla på huset. Så blev minst sagt lite väl mycket den dagen. Men, men sånt kan hända.
Igår var det bättre iallafall. Alla var supertrötta inklusive jag. Så tog det mest lugnt hela dagen. Ska försöka att väcka barnen efter en timmes nap nu så att dem ska sova bättre på kvällarna, men det var typ omöjligt, lillkillen somnade i mitt knä hela tiden när jag tog upp honom, och när jag bar in honom till tjejens rum för vi skulle väcka henne, så slutade det istället med att vi alla inkl jag somnade i hennes säng + katten ovanpå. haha
Okej, sov väl inte ordentligt mer än nån minut.. men tyckte så synd att väcka barnen som var så trötta, så gosade lite med katten istället, och sen när jag väl lyckats väcka dem satt vi alla och gosade i hennes säng, haha. Sånna dagar gillar vi:D när alla är lugna och snälla!
Och sen igår vid 9 körde jag till wayne och träffade magda och julia och en kille som jobbar åt deras värdmorfar, (eftersom deras värdföräldrar är syskon). Så åt middag, och översnäll som han var bjöd han oss på allt även fast han bara drack en coca och inte åt nåt. haha.

Och förresten så fick jag en gratis tröja på cvs i förrgår! skulle bara handla sminkborttagning och lite snacks, men så hade dem billiga tjocktröjor vilket jag verkligen behöver ha när jag jobbar som jag inte behöver vara rädd om och som är varma. Och insåg sen när jag satte mig i bilen mot dinert att dem glömde slå in tröjan eftersom det inte stod med på kvittot. så ja, får väl tacka och ta emot! haha.

Ikväll ska jag till wayne igen och bowla med julia, magda, vj och laura tror jag det blir. Tänkte göra nåt vettigt nu på dagen, men eftersom jag inte har tillgång till nån bil just nu är jag ganska fast, men ska iallafall följa med till mataffären senare om vi hinner köra dit:P
Sen kommer mäklaren igen och ska kolla på tomten senare.
Så har bara tillbringat dagen med att duscha, skypa med mamma 2 gånger, och kolla runt på internet. Just nu försöker jag hitta en billig resa till mamma så hon snart kan komma och hälsa på:) och sen måste jag signa upp mig för weekendclassen i baltimore om där fortfarande finns platser, och planera lite andra saker.
Tiden går så himla fort och känns som jag aldrig har tid och bara sitta ner och göra sådana här saker, så ändå skönt med en dag som denna!
Och imorgon ska jag nog träffa caroline igen, och så har jag tillgång till bilen hela dagen:D lördagar är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0