Tiisdag igen

Tisdag igen.. har tappat räkningen på hur många veckor jag har varit här nu? 6? eller är det 5 veckor sen jag kom igår? hmm.. tiden går så himla fort.
Skulle egentligen kört nånstans med barnen idag, men blev att vi stannade hemma istället. Men dagen har gått bra så:) lekt lite allt möjligt, lekt med play dough och ritat.
Och nu sover barnen och jag håller på att tvätta lite och tar en paus.
Har nästan ätit upp alla mina ballerinakex redan! Skulle köpt 2 paket! Får väl helt enkelt köra tillbaks till Ikea snart:P
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, eller om jag orkar göra nåt. Var bara hemma igår och latade mig och kollade tv:P
Kanske ska träffa Michelle, tjejen som jag träffade på tågstationen, får hon åker hem till virginia beach igen på fredag.. eller så kanske jag kör till mallet ikväll eller till Target.. Måste köpa present till 3-iga tjejen, hon fyller år på tors!

Nej nu ska jag sätta fart och göra nåt vettigt av min paus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0