Torsdag kväll

Om ca en timme ska jag möta Julia i Paoli, ska nog bara köra till nåt diner, starbucks eller nåt liknande.
Men först ska jag ha lite lugn och ro för mig själv framför tvn och datorn:P
Åt nyss nån konstig sak som min värdmamma slängde ihop. Hon är så himla rolig och knäpp, haha:D
Det var country sausage som de kallar det här.. alltså korv, fast det ser inte alls ut som det efter man delat det i mindre bitar som de gör. Ser typ ut som köttbullar med skin. urk!
Så hon mixade korven och lök med middagen jag gjorde här om dagen med kyckling ris och curry, allt i en stekpanna, och hällde i äpplejuice och russin! haha hur galet låter inte det?!
Fast det smakade förvånansvärt gott:) Dock fick jag all kycklingen som var över för hon vet att jag inte är så förtjust i korven:p

Imorgon ska jag ju jobba ca 3 timmar, men blir nog inte så jobbigt för jag och barnen åker med min värdmamma mot hennes jobb, så släpper hon av oss på exton square mall som ligger påvägen till hennes jobb, och där finns en inomhuslekplats där barnen kan leka, och jag kan sitta på en bänk och kolla på folk:) haha
Och sen kommer hon och möter upp oss där igen så ska vi äta lunch på mallet.
Sen på eftermiddagen ska vi nog ha "2 veckors mötet" med min counselor. Bara si sådär 2 veckor försent men:P Har inget att klaga på så det gör inte så mycket, och har hört av andra au pairer att ingen haft det efter 2 veckor.. vissa har väntat typ 2 månader så.. haha.

Nu ska jag slappa lite och sen gå och fräscha upp mig lite så jag kan vistas ute bland folk:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0