Tröttsam förmiddag

Barnen är fortfarande sjuka, jag mår inte toppen heller, tror jag har nåt pågång..
Känner mig mest trött och irriterad. La barnen vid 11 eftersom mamman sa att det var bra med en tidigt nap för de sov knappt inatt. Tog en kvart sen hör jag en duns, och lillkillen kallar på mig.
Tjejen bankande i väggen och väckte honom, sen kom hon ut och sa att han väckte henne. haha hon är allt smart hon. allt för att slippa sängen!
Så fick ge dem lite lunch istället för de vägrade sova. Men sen ville lillkillen tillbaks till sin säng för han var supertrött, och tjejen gick tillbaks frivillig också, dock hörde jag henne fortfarande prata med sig själv och sjunga för bara 5 min sen, och hon har varit i sängen typ 45 min nu.. så vet inte om hon tänker sova idag, får väl se.

Ikväll ska jag träffa caroline iallafall! hon kommer och hämtar upp mig nångång efter hon slutat så ska vi nog köra till nåt mall eller nåt, sen kanske möta upp magda och julia och gå och äta nånstans, så ska bli kul:)
Behöver verkligen komma ut ur huset idag känner jag! Allt går mig på nerverna.

Nej får väl gå ner och se om hon äntligen lyckats somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0