underbara sovmorgon!

åh det var så skönt att få sova ut idag! Gick upp runt halv 10 och åt frukost, sen pratade jag länge med min värdmamma och sen lekte jag lite med tjejen, för hon fyller år idag. Men pappan är ju på jobb och äldsta killen i skolan, så kände att jag ville vara lite med henne, är ju trots allt hennes dag:)

Så nu snart vid 2 tiden ska min värdmamma och tjejen på bio, och sen kommer dem förhoppningsvis hem igen vid 5 tiden kanske. Så under tiden är det bara jag och lillkillen i två timmar, sen kommer den äldsta hem från skolan vid 4. Så kanske ska ta lillkillen i vagnen och ta en promenad runt området, behöver verkligen lite frisk luft! Och kul faktiskt att spendera lite tid med bara ett barn i taget, kan göra mer saker då!

Ikväll ska jag nog köra hem till julia, och sen ska vi och magda köra nånstans i närheten av King of Prussia och träffa en ny au pair som de har haft kontakt med, så det blir nog kul:)

Ikväll börjar Grey's anatomy förresten tror jag! och fringe och bones! eller var dem två igår?
ah jag vet inte, blandar ihop dagarna här, kändes som torsdag igår eftersom jag nästan är ledig idag..
Och sen känns det som alla bra program går samtidigt fast på olika kanaler.. haha, beslutsångest!
Tur att vi har DVR iallafall så man kan kolla på programmen i efterhand om man missade något:)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Har sett 3 avsnitt av Fringe nu(ok kanske inte från början)..super duper bra. Mycket mystik, sånt gillar jag :D

2010-01-15 @ 00:12:32
URL: http://www.metrobloggen.se/missoli
Postat av: Gaby

Du måste vara lycklig! En massa tv-program å se xD

2010-01-15 @ 12:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0