Ute med Caroline

Kom hem från Broomall för en stund sedan där jag äntligen var och träffade Caroline:)
Hämtade upp henne efter att tillslut hittat dit efter hennes värdmamma fick handleda mig över telefon vart jag skulle köra eftersom gpsen visar fel hus, haha. Så körde vi till ett diner där vi åt och satt och pratade:) Var mycket trevligt och tiden gick väldans fort måste jag säga, plötsligt var klockan tio!

Och för övrigt har dagen varit bra. Var ute lite med barnen på baksidan av huset innan idag och lekte, och fick lillkillen att ta en kortare nap, allt för att han ska somna på kvällarna och sova hela natten, men nu när jag kom hem var både han och tjejen uppe, haha. Inget verkar funka.
Och pratade lite med min värdmamma nyss och hon tyckte jag kunde sova ut imorgon och börja vid 12 eller nåt bara så hon fick lite ensamtid, och sen passa de minsta medans de är på en aktivitet med äldsta killen. Så det tackar jag väldigt mycket för! skönt med sovmorgon och inte så lång dag!
Eller det blir det iallafall eftersom clustermötet är i philadelphia imorgon då vi ju ska se på en basketmatch, och den börjar kl.7, och varar till jag vet inte när, och sen innan vi är hemma och så igen så är klockan säkert mycket.
Och så ringde julia mig ikväll och sa att dem nu bokat buss och hostel till helgen i Washington DC, så vi åker från Philly kl.9 på morgonen, vilket betyder att jag nog får ta tåget härifrån vid 7 eller nåt bara för att vara säker på att hinna dit och hitta. usch, lördag morgon, men det är det värt! ska bli så kul att göra en liten weekendresa:D

På tal om nåt helt annat så såg jag två stycken rävar i vår trädgård imorse som bråkade! de var typ 5 m från köksfönstret och ylade, eller vad dem nu gör. haha. Och sen såg jag ett påkört rådjur mitt på vägen nu när jag körde hem från caroline, vilket var mindre kul:(

Men men, nu ska jag försöka sova!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Gaby

Hahaha! I just lurv the randomness xD From the kids to the diner to the animals,hilarious! ;D

2010-01-22 @ 18:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0