Washington DC, here we come:D

Glömde förresten skriva i förra inlägget att jag nog inte kommer skriva nåt mer inlägg förrän på söndag kväll!
Inte för jag är så bra på att uppdatera ändå så missar väl bara ett inlägg eller så:P
För imorgon ska jag köra till tågstationen vid 7 tiden på morgonen. Tåget går till philly 7.34, och lite i 9 eller nåt så tar vi bussen till DC. Kommer hem på söndagkväll till philly vid 7-tiden.
Ska bli superkul att komma iväg och se huvudstaden:D
Och faktiskt inte veta alls vad som kommer hända under resan. Jag vet typ inget om resan. Magda och julia har bokat allt, så jag ska betala dem senare. Så vet inte vad vårt hostel heter ens eller vart det ligger. Jag vet inte exakta tider för när bussarna avgår dit och hem, vad vi planerat att se, eller ens vad resan kommer kosta! haha
Vet bara när jag ska ta tåget imorgon och ungefär när vi kommer hem på söndag:P haha.
Fast tåget till Philly är typ 8 dollar tur och retur om jag inte minns fel, bussen till dc 28 dollar tur och retur, och övernattning på hostel typ 25 dollar.. så blir kanske 60 totalt eller nåt. Och sen ska vi nog köpa en citytour så man betalar för en bussbiljett för en dag så man kan hoppa på och av som man vill för 35 dollar..
Så billig weekendresa ändå tycker jag:)
Men alla hemma som känner mig vet att jag är ett kontrollfreak och att det alltid är jag som har koll på saker och ting och har planerat allt i minsta detalj oftast:P så detta är lite nytt för mig!
Känns lite annorlunda, men bra att jag lär mig att jag inte alltid behöver ha kontroll, utan att andra faktiskt också kan planera:P

Nu ska jag packa ner sakerna jag behöver och sen väntar sängen! ska vara på tågstationen om 8 timmar..

Hörs på söndag!!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Du får ha det så kul i Washington DC! Ta många bilder ;D

2010-01-23 @ 11:25:04
URL: http://www.metrobloggen.se/missoli
Postat av: Gaby

What Oli said...Take a bunch of pictures 'cause if there's not any pics it didn't happened!

2010-01-24 @ 02:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0