weekend off

Kom iväg till King of prussia precis som jag ville igår. Jag följde efter min värdpappa och barnen som åkte i minivanen, men den vanliga bilen, till besiktningen, där vi lämnade av den vanliga bilen, sen släppte dem av mig på mallet påvägen hem. Sen körde dem och kollade på hus på eftermiddagen och hem till mormorn.
Jag trodde dem skulle hämta upp mig vid 4 kanske, blev avsläppt där vid 12-tiden, och då sa vi bara att vi skulle höras senare om nån tid, och jag blev hämtad kl 20.00!!!! Jag var på mallet i ÅTTA timmar!!
haha! var så sjuukt trött när de kom och hämtade mig!
Åt ju lunch där vid 2 tiden kanske, men vid 8 var jag både trött, hungrig, och hade sen länge tappat shoppinghumöret. haha.

Köpte inte så jättemycket ändå, tänker ju att jag borde hunnit med en hel del på 8 timmar, men dem sista timmarna handlade jag nog ingenting, bara satt på en bänk och lata mig och gick ut och in ur affärerna för 3e gången.
Köpte iallafall ett linne, en mössa, halsband, nån bodysplash/parfym, en tjocktröja och en jacka på forever 21 som jag verkligen är glad för:D 45 dollar kostade den, vilket jag först tyckte lät alldeles för dyrt tills jag insåg att det ändå bara var 315 kr. haha. Och var supernära på att köpa ett par högklackade ankelboots, men klacken var ganska hög så vet inte om jag hade klarat att gå i dem, men dem kostade bara 25 dollar! = 175 kr.

Sen direkt när min värdfamilj hämtat upp mig från mallet ringde julia och ville hitta på nåt. så hon kom hem till mig samtidigt som vi kom hem typ, haha. Sen hade vi lite filmkväll och såg Dagboken, för hon hade aldrig sett den! Och sen körde hon hem vid midnatt. Och stackaren skulle börja jobba halv 7 imorse! haha

Nu idag är jag också ledig, så har hittills bara suttit framför datorn och försökt hinna svara på mina mail, skypat med mamma i mer än en timme, och nu sitter jag lite på msn medan folk där hemma fortfarande är vakna, och är duktig och skriver ett inlägg här:p
Julia skulle sluta nu vid 11-12 igen, så ska kanske hitta på nåt med henne och laura senare idag. Har dock inte tillgång till nån bil idag, så återstår att se om de isåfall kan hämta upp mig!

Fungerar inte att ladda upp bilder för tillfället, så bild på inköpen kommer senare:)

Kommentarer
Postat av: Jack

Hejsan! Vad spannande det later! Ar det svart att kora bil i USA?



Jag ska sjalv aka som Au Pair nu om ungefar en manad, och jag ar sa himla nervos att nagonting ska ga fel. Jag ar heller ingen vanlig au pair, utan tillhor en mer ovanlig kategori, men jag tror att vara potentiella problem nog kan vara desamma. :)



Tycker att din blogg ar mycket intressant, ar sjalv en mycket nybliven bloggare (nagot som resulterat i att jag pa nagot satt lyckats stalla om mitt tangentbord till engelskt, nar allt jag ville var att andra nagot i min bloggdesign!!) och jag haller fortfarande pa att lara mig. Ska exempelvis forsoka mig pa konststycket att lagga in bilder snart. :)



Hoppas du far en fortsatt bra Au Pair-tid i alla fall, jag kommer fortsatta folja din trevliga blogg!

2010-01-04 @ 01:07:46
URL: http://hellojack.blogg.se/
Postat av: Sara

Jennifer, fan vad drygt det låter att vara där i åtta timmar, hahaha. stackare! duu, när jag kommer över måste vi träffas! typ en weekend i NY eller nått :D

2010-01-04 @ 01:25:18
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0