Boston it is

Har nyss pratat med den nya värdfamiljen en gång till, och bestämde oss för att matcha!
De frågade ju redan igår men jag ville tänka lite. Tycker det är svårt för detta är ju den första värdfamiljen jag hunnit prata med sen jag gick in i rematch, så på ett sätt hade man väl velat ge det ett par dagar till iallafall och vänta och se, men sen vill man ju inte gå miste om en bra familj heller bara för det. Och känns rätt iallafall så kör på detta och hoppas på det bästa:)

Familjen har två barn, en kille på 3 år och en tjej på snart 5 år och bor i Easton utanför Boston. Som det är planerat nu så åker jag till dem den 2a augusti. Jobbar i denna familjen fram tills den 16 så blir nästan 2 veckor semester där emellan ju. Får inget betalt vilket suger, men vill hellre vara fattig och ha tid med mina kära vänner än jobba och behöva använda mina enda semesterdagar till att åka till NYC för att träffa dem.
Förlorar nog 3 semesterdagar bara för att jag bara använt 4 av de 10 under dem här sju månaderna.. illa, illa.

Så ja, allt känns bra iallafall och nu hoppas jag bara att det inte blir nåt krångel och att det fortfarande är ok med min nuvarande värdfamilj att jag stannar här tills dess som det var sagt från början!

Kommentarer
Postat av: saandra

fan vad roligt att du hittat familj hjärtat! och gud så skönt att det är i boston inte så farligt långt från philly ändå! :D puss <3

2010-07-09 @ 12:32:10
Postat av: Anonym

lycka till med din nya familj.. jag hoppas verkligen du kommer bättre överrens med dem än min syster som gick i rematch med dem. Va beredd med ett stökigt hem och en argsint gubbe till man.

2010-07-10 @ 07:26:23
Postat av: Sara

vad bra att du hittade en familj! nu hoppas jag att jag hittar någon också :(

2010-07-13 @ 17:25:13
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0