En Julia-helg

Nu är Julia tillbaks i wayne:D iallafall över helgen! Har ju varit på Gibson Island där hennes värdfamilj bor hela sommaren, men nu är hon hemma över hela helgen och hennes syster är även och hälsar på från Texas!:D
Så nu kommer dem snart och hämtar upp mig så blir det Cheesecake factory skulle jag tro ikväll och lite shopping på king of prussia!
eller ja, ingen shopping för mig då.. kommer redan få betala sjukt mkt övervikt på planet till Bosotn kan jag tänka mig.. haha. Fast skulle ifs behöva en ny bikini:P får väl se om jag hittar nåt fint o billigt så;)

Innan idag jobbade jag 5 timmar o följde med min värdfamilj till några dem känner som hade ett sjuukt stort och fint hus! 2 pooler och 2 hottubs! och hur stor tomt som helst med privat sjö och allt! haha. så önskar man ju att man kunde bo någon gång!

Imorgon bär det förhoppningsvis av till Six flags i New Jersey och sen blir det kanske lite grillning hos Julia på kvällen och sen hoppas jag på fint väder och kanske lite häng vid hennes pool på sön:P får väl se!

Kommer nog inte uppdatera nåt mer i helgen ialalfall för ska spendera båda nätterna hos henne. Måste ju tillbringa så mkt tid tillsammans osm möjligt nu när jag inte vet när vi kommer ses nästa gång efter det här pga min flytt och så:(

Ha en bra helg alla!:)
Och hoppas du får en toppen födelsedag imorgon mammi!!:)

seeee ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0