helghelghelg

Gårdagen jobbades det 9-6, sen fixade jag till mig snabbt och matilda kom och hämta upp mig. Vi drog till cheesecake factory och åt, lika gott som vanligt;D Sen drog vi vidare till west chester och Landmark där vi shakade och hade det kul:)
Sen idag var det såå skönt att sova ut lite, och sen så skypade jag med mamma för första gången på hur länge som helst känns det som!:D
Strax efter 2 kom Elin förbi och vi drog till King of Prussia där vi mötte upp matilda. Jag skulle ju inte handla nåt men blev ett linne, en kjol, en bok, och jääävligt dyrt blandgodis! och äckligt för den delen.. haha. Inget kan jämföras med Sveriges godis. Eller gottelisas. mumsmumsmums!
Sen när vi hade shoppat och käkat lite bestämde vi oss för att dra på bio, visste inte vad vi skulle se. Alla vill ju se Eclipse såklart och jag med, men så har jag ju pinsamt nog inte sett New Moon än, så får väl se till att se den snart så man kan se Eclipse också då:P
Det blev Day and Knight till slut i alla fall med Cameron Diaz och Tom Cruise, var bra tyckte jag:)

Imorgon är det ju 4th of July här, så då blir det in till Philly och kolla in festligheterna och antagligen gratiskonserten med Goo goo dolls och så fyrverkerier sååklart! Vi får väl se vart kvällen leder helt enkelt:)

Nu är det bedtime iallafall!! häärligt! Men ska först läsa lite i min nya bok -Shopaholic & Baby. Äntligen får jag läsa den. Underbar serie skriven av världens bästa Sophie Kinsella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0