Så mycket...

Insåg nyss hur otroligt kass jag har varit på att uppdatera! Glömmer helt enkelt bort bloggen emellanåt!
Har hänt ganska så mycket den senaste veckan iallafall!
Fredagen som gick jobbade jag min sista dag i denna familjen.. Känns ganska knäppt faktiskt. Efter nästan 8 månader här, men rutiner och allt, man känner ju sig så hemma och känner barnen och föräldrarna så väl.
Och imorse behövde jag inte ens ställa klockan.. Vaknade automatiskt 6.50 då jag i vanliga fall går upp, men då var det bara och vända på sig och somna om igen.. Konstig känsla!

Så nu är jag iallafall ledig i nästan 2 veckor! Känns riktigt skönt faktiskt:D Denna veckan ska jag ta till att börja röja ur mitt rum. Sortera alla mina saker och kläder och så, försöka börja packa, och så ska jag göra klart den jäkla weekendclass läxan som fortfarande hänger över mig! gah, varför gjorde jag inte bara det med detsamma?!?

Sen på söndag så kommer ÄNTLIGEN Steffie och Sandra hiit!! Kan inte fatta det! Så sjuuukt! Typ 10 månader sen jag såg Sandra sist ju och 8 sen jag såg steffie! Ska bli så himla kuuuul:D:D
Så på söndag blir det in till New York och möta upp dem, sen åker vi tillsammans hem till mig här där vi ska hänga i några dagar, och så är det ju min födelsedag om precis en vecka idag!
Sen på onsdag nästa vecka blir det in till NYC igen där vi ska stanna tills på söndagen, och sen måste jag åka tillbaks hit för att samla ihop mina saker innan jag på måndag morgon 2a augusti flyger till min nya värdfamilj i Boston!

Så kommer bli 2 händelserika veckor nu känns det som! Och helgen har varit ganska händelserik också:)
I fredags hängde jag vid en pool till några min värdfamilj känner hela dagen, jättetrevligt och vi var ganska många där, helt klart den bästa sista arbetsdagen man kunde önskat sig!:)
Sen avslutades kvällen med att jag, Elin och Matilda gick och såg Incepton med Leo Dicaprio.
Kan dock inte riktigt säga vad jag tycker om filmen då jag råkade somna efter typ en halvtimme.. haha. Filmen började 22.30 och jag var så sjukt trött så när det hade gått en halvtimme och jag insåg att jag inte hängde med eller fattade så värst mycket eftersom den var waaay complicated, somnade jag tillsist..

Sen i lördags hängde vi vid Matildas sjö hela dagen, badade, stekte och paddlade lite kajak, haha:D
Kvällen gick vi ut i West Chester och åt middag, sen hängde vi med en kille vi träffat tidigare och hans kompisar som bodde i West chester.
Och igår morse blev det att ställa klockan ganska tidigt för att gå upp och göra sig redo för beachen!!
Jag, matilda och elin åkte dit med min värdpappa och alla 3 barnen. Blev stranden i Ocean City, New Jersey.
Riktigt najs var det:) sjuukt stora vågor och iskallt svalkande vatten! haha.
Men det var skönt eftersom det var nästan 35 grader igår så..
Och sen när vi kommit hem och duschat av oss och sånt på kvällen körde vi och handlade lite mat på Wawa och körde till en park här i närheten. Var dock vääldigt mörkt där då det inte finns några lampor, så blev att vi satt i Matildas bil och hängde, haha.
Sen kom en polis förbi och lyste på oss med sin ficklampa.. men han var schysst och sa att vi fick egentligen inte vara där för parken stängde tydligen när det blev mörkt.. haha, men vi fick lov att äta upp iallafall innan vi körde därifrån:P

Ojoj, det blev ett lite långt inlägg det här! Men är ju ett tag sen jag skrev så!
Ska försöka bättra mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0