Semester!!

Jaa då har man varit ledig snart en vecka nu då.. kan inte fatta hur snabbt tiden går!
Har mest tagit det väldigt lugnt. Sovit länge och skypat med mamma:) solat, kollat tv, satt in lite foton i album och så. Och idag har jag äntligen börjat städa och ska försöka packa så smått.
Tvättade 3 maskiner igår så nu är allt rent iallafall.. men så himla svårt att sätta igång nu eftersom jag ändå ska vara kvar här tills onsdag, och sen är det ju 4 dagar i New York som jag behöver packa för.
Men alla mina väskor måste va färdigpackade och allt städat och klart på onsdag när vi beger oss till NYC eftersom jag bara kommer hit en snabbis på söndag kväll och sover över tills måndagen.
Sen flyger jag ju på måndag morgon nångång så har inte precis tid att packa då..

Meen, det löser sig:) har ju tid nästa vecka också och då har jag ju hjälp att packa och så också, kan behöva nån som gör mig organiserad igen:P vet inte hur jag har kunnat bli så här rörig på knappt 8 månder..

Nej nu ska jag fortsätta! klockan tickar...

Här är lite av allt i röran som ska ner.. hade 3 maskiner i tvättkorgen vid tillfället också och allt annat som är utspritt i hela huset.. vinterskor och ett antal andra skor där nere, 2 vinterjackor, skidbyxor och tusen andra saker.. haha. ska man skratta eller gråta?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0