Shopping

Idag blev det lite shopping på King of Prussia!:) Skulle egentligen fått skjuss av min värdmamma lite tidigare men hon var tvungen att jobba natt så fick ju sova ut sen på förmiddagen.
Men runt halv 3 kom vi till King of p, och då började shoppingen direkt. In på Forever 21 och Steffie kastar sig över allt, haha. Ett antal klädesplagg rikare och ganska många dollar fattigare gick vi vidare till min favoritaffär Charlotte Russe där det också blev lite shopping:)
Gick i nån affär, drack lite smoothie, gick i många affärer, åt lite i foodcourten, gick i lite fler affärer, sen mötte vi upp Matilda och gick till Starbucks dit Elin också kom strax efter, fikade, sen blev det några till affärer:P
Så dem fick shoppat en del ändå!

Imorgon får vi skjuss av värdmormorn till tåget kl.9, sen bär det av mot Philadelphia där vi ska tillbringa dagen:)
Blir väl ett stopp vid Independence Hall och Liberty Bell kan jag tänka mig, och förhoppningsvis philly cheesesteak på Jon's bar & grille, för mums är det! Är man i Philly måste man ju helt enkelt testa en äkta Phillysteak!
Sen vid halv 4 tar vi bussen vidare mot New york, dit vi kommer vid halv 6.
Sen blir det incheckining på hotellet och sen blir det nog en lugn kväll med middag och kanske bio om det går någon bra:)

Tar med datorn iallafall så hoppas det finns trådlöst på hotellet! Så lite uppdatering blir det förhoppningsvis:)

Nu ska vi nog sova så vi vaknar upp pigga och laddade för imorn;)

xoxo,
the three musketeers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0