Tiden den går..

Kan inte fatta att det är Juli imorgon.. eller i Sverige är det ju redan Juli. Helt sjukt känns det, vart tog halva detta året vägen? Har snart varit här i 7 månader.. Och just nu händer det väldigt mycket här borta känns det som.. så är lite blandade känslor för tillfället, därför det inte kommer uppdateringar så ofta.. känner inte riktigt för att skriva för tillfället.. eller vet inte vad jag ska skriva.

Var i alla fall ute med Elin igår och åt på Mc Kenzies och idag var jag ute med min värdfamilj och åt på Casey's här i Malvern, så var trevligt :)
Om bara 25 dagar så ska jag äntligen få träffa mina älskade vänner efter 10 månder ifrån Sandra och 8 ifrån Steffie.. gud som jag längtar, kommer bli underbart!:D

Saknar er himla mycket ska ni veta..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0