Underbaaaart! :D

Grattis till mig, födelsedag idag då:D 22... gammal man börjar bli.
Igår gick jag upp 5.30, blev körd till tågstationen och satte mig på bussen till NYC. Kom till NYC redan 9.30, skithärligt. Tog en lång promenad uppe från Pennstation ner till Battery Park där jag tog en tur med Staten Island Ferry och tog lite bilder med nya kameran:) Hade inte så bra bilder på frihetsgudinnan innan så!

Sen tog jag subways mot Times Square där jag åt lite lunch innan jag begav mig tillbaks till Pennstation för att äntligen möta upp Steffie och Sandra:D
Stod på rätt ställe och det var så sjuukt när dem kom ut ur minibussen och jag äntligen fick krama dem!! Och alla grät såklart! haha, fast det var steffies fel:P
Var ett tag tills vår buss skulle gå så vi gick och satte oss och åt lite och catchade upp:D
Var kaos när vi skulle ta bussen och folk ööverallt, förseningar osv. Men med bara lite försening kom vi på bussen iallafall. Sen var det tåget hem och vid 21.30 hämtade min värdpappa oss på tågstationen.
Alla var vakna när vi kom hem och mormorn var här också så dem fick träffa alla:)

Idag har vi bara tagit det lugn än sålänge. Sov tills 9 kanske, åt frukost och nu har vi alla fixat klart oss och duschat.. problemet är ju bara att vi inte har nån bil så det är lite svårt med planerna.. hade ju velat ta ut dem och visa runt lite mer:(
Men ikväll blir det middag nånstans iallafall, tror Cheesecake factory kanske:)
och imorgon förhoppningsvis lite shopping på King of Prussia:) känns som ett måste!






Kommentarer
Postat av: Ann Bjerström

Hej Bennt och stort GRATTIS på fölsedan! Hoppas den blev precis som du önskade. Jätteroligt att ni tre girls har hittat varandra over there, hoppas verkligen ni får det jättemysigt tillsammans.

Kramar till er alla tre.



Sandras mams o papps

2010-07-26 @ 22:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0