Back from NYC

Ja då var man tillbaks från helgen i nyc då! Tog bussen hem redan 14.45 från new york eftersom den senare bussen jag skulle tagit med Elin och matilda var fullbokad.. Men ganska skönt att komma hem i tid för en gångs skull och bara lata sig i nån timme innan läggdags:)
Det är så sjukt varmt idag så jag inte vet var jag ska ta vägen. ACn räcker inte hela vägen upp på mitt rum så här är väl 50 grader eller nåt känns det som fast än jag har fläckten på för fullt..
Och ACn på bussen påvägen hem fungerade inte heller riktigt så det var riktigt jävla svettigt där. Kändes som jag skulle tuppa av helt så sov mig igenom hela resan.

Blev middag ute igår på Italiensk gay restaurang för mig och Elin, i Chelsea där vi bodde, haha:) Sen vidare till webster hall igen:P
Och gick upp redan vid halv 9 idag och skyndade mig att packa ihop mina saker för att bege mig mot Times Square där jag skulle möta Magda:) Har ju inte träffat henne sedan i februari då hon rematchade till en familj utanför nyc, så var riktigt kul att ses igen! Hängde lite runt times square och gick på nån liten marknad, sen åt vi lunch på Applebees och tog sen en promenad till central park där vi hängde lite och åt glass och så. Sen efter ett tag kom Elin, matilda och elin och mötte upp oss och lite senare Caroline också:)
Tyvärr hann jag ju bara stanna typ en halvtimme eller mindre efter alla kommit eftersom jag var tvungen att ta subwayn tillbaks till hostlet och hämta min väska, sen blev jag så himla sen så promenerade till Penn station ist för att ta subways, orkade inte släpa ner min gigantiska väska där och sen kände jag mig lite för snål för en taxi igen, haha.
Så var lagom färdig när jag väl kom fram även om det bara var 11 gator upp. Men i denna värmen så..

Nu ska jag kolla klart på The taking of Pellham 123 och sen krypa ner i min säng äntligen efter 3 nätter i olika sängar som inte är i närheten av lika skön som den här!

Gonattt


Midsommarfirandet i Battery park


Härligt med massa svenskar, kändes lite hemma där för ett tag!


Ser ni frihetsgudinnan i bakgrunden?:)


kära times square:)




ahaha jag och magda på times square:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0