DC heela helgen :)

Ikväll har jag bara vatt hemma, hade tänkt slappa och ligga i sängen hela kvällen och kolla tv, men så blev det inte precis.. som vanligt.. haha.
Igår gick jag inte och la mig förräns halv 2 på natten eller nåt eftersom jag, matilda och elin satt på msn och försökte boka helgen i DC, vilket är lite smått kaotiskt att göra tillsammans över msn:P haha
Så har varit sjukt trött hela dagen idag..
Iallafall så fick vi bokat så imorgon 16.30 åker vi till DC och tar bussen hem på söndag vid lunchtid:)
Har ju redan varit i DC 3 gånger så är väl inte överexhalterad för själva staden, men ska bli så kul att bara komma iväg lite och sällskapet är ju himla trevligt så;D
Vi ska bo på nåt hostel som jag faktiskt inte har nån riktig koll på vart det ligger, haha.. vet inte vad som har hänt med mig här borta men det känns inte som att jag är så bra på att planera eller ta tag i saker längre...
fast det fixar sig, det gör det alltid;)

Nu ska jag sova så jag är utvilad tills imorgon iallafall. Jobb 8-1, sen ska min värdmamma skjutsa mig till stationen nångång mellan 1-2 eller nåt..
Så mamma glömde skriva det till dig men vet inte om jag hinner in på skype men om du har tid kan du ju va inne runt den tiden för säkerhets skull:)

Tar inte med mig datorn eftersom vi ska bo i dormroom.. haha. Så ni får ha en trevlig helg om jag inte hinner uppdatera med innan vi åker imorgon!

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0