Haircut

Jaaa då har man efter typ 1½ år äntligen fått klippt sig.. haha. Det behövder VERKLIGEN! Känns så himla skönt nu:) Det var min värdmamma som klippte mig förresten!
Var lite nervös men det blev faktiskt bra! Först kände jag mig lite osäker om jag var nöjd när det väl var klart, men efter att vi fixat till det lite så ser det faktiskt bra ut tycker jag:)
Funderade länge på hur jag skulle göra med luggen.. Klippa till den eller låta den växa.. Min värdmamma tyckte jag skulle låta den växa så smsade jag till Elin och matilda för att höra vad dem tyckte, men dem var så sega på att svara så jag bestämde mig för att klippa den iallafall och 30 sek senare får jag svar "låt den växa.." hahaha.
Men, men, jag hade ju klippt den iallafall.. Frågar alltid andra om råd men i slutändan gör jag ändå som jag själv tänkt från början.. haha.

Försökte ta några bilder fast man ser ju inte riktigt hur det ser ut här men bättre än inget iallafall!:)




Kommentarer
Postat av: Steph

Klippte ju ändå en bit ;) hihi nice!!! Fint med kort hår!! :D eller ja, lite kortare ;p

2010-06-16 @ 01:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0