I'm baaack!

From a crazy awesome weekend in DC with my blonde babes!;D haha.
Riktigt kul hade vi! Sjuukt otroligt varm, smälte typ bort under dagarna och inte vart det mycket bättre på kvällarna! Ultrabar i denna värmen som vi besökte igår var inget bra val kan jag tala om! Smockat med folk och såå svettigt!! Fur kvällen innan var bättre, men gud vilka klubbar alltså! lite skillnad från dem man är van vid.. ahaha. Men kul hade vi iallafall:D
Inte mycket sömn denna helgen alltså så ska bli sjukt härligt att sova i sin "egen" säng nu faktiskt!
Även fast sängen på hostlet var riktigt stor och jag hade den all by myself!
haha hostlet btw, inte riktigt vad vi tänkt oss heller men helt ok ändå och väldigt avslappnat och roligt folk!
Så toppen helg i helhet:) Och elin och matilda har fått se en liten annan sida av mig när jag är trött, hungrig, kissig och svettig som fan och inget går som vi vill och ja gud vad irriterad jag var när vi kom till Philly idag ja... hahaha. Sa väl precis vad jag tänkte till damen i tunnelbanan. USA är bara så himla komplicerat ibland, alla knäppa regler och saker. Blir så bara så störd! Och att det skulle vara så komplicerat att bara åka subwayn några stationer liksom! Hon i luckan skulle behövt gå en kurs i service och charm! ahhaha.
Men vi kom till Hardrock café tillslut iallafall och jag fick min älskade twisted mac&cheese med kyckling:) yummy!!
Och sen misstog vi oss för att det var clustermöte i paoli ikväll.. haha, det var visst imorogn kväll så där satt vi ensamma och åt våran frozen yoghurt och vandrade omkring med våra och min gigantiska väska jag köpte på Ross innan vi åkte.. En tjej utanför Wawa till oss "are you moving in?!" haha.
Jaa, vad säger man liksom. Här har ju alla bil och till Wawa går man in en snabbis med plånboken i handen för att handla en kaffe, inte med en gigantisk rullväska typ och bara lånar toan sen sticker igen, haha.
Och trottoarer finns det ju faktiskt några i Paoli, men vi var dock dem enda som använde dem...
Meen, vi kom hem tillslut iallafall och imorgon är det måndag vilket alltid känns tufft såhär en söndagkväll, så nu ska jag go to sleep!

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0