In NYC

heej svej dar ute!
Sitter pa vart hostel i nyc och vilar lite. Har hant en hel del den har veckan o har inte haft mojlighet att uppdatera.. sa kor en liten snabb uppdatering har.
Var pa Philles game i onsdagskvall o phillies vann! yaaay! roligt var det iallafall:)
I torsdags sa var vi ute o poolen jag o barnen o sen plotsligt blev de valdigt morkt ute, sa vi gick in o do blir de varsta stormen! strommen gar o alla freakar ut. 5 stora trad valte over hela var tradgard o forstorde bada poolerna, barnens lekplats o krossade helt vaxthuset som typ sitter fast i huset, sa typ 2 dm till hade tradet ramlat pa hustet.. riktig tur dar.
Sa vi fick tillbringa den natten hos mormorn o morfarn, varsta kaoset var det overallt eftersom typ alla var utan strom o inga trafikljus funkade sa var varsta bilolycker overallt ocksa..
Sen fick jag skjuss av min vardmamma till taget i gar sa jag iallafall kunde ta mig till new york, sa kom hit vid 2 o vi gick o shoppade lite sen gick vi till midsommarfirandet i battery park dar vi at god mat o traffade ocksa caroline en snabbis:) Riktigt kul med lite svenskar iallafall o harlig plats i parken med midsommarstangen i frihetsgudinnan i bakgrunden!
Sen pa kvallen drog vi ut till webster hall o hade riktigt kul!:) sa inte manga timmar somn inatt.. o nu har vi nyss vatt o atit thai for ett tag sen o ska nog lata oss lite till innan vi beger oss ut pa stan o gor planer for kvallen:)
Skulle egentligen akt hem idag, men eftersom vi fortf inte har strom blev det en natt till har vilket jag inte klagar over;)
Sa ja, kan ta upp till en vecka innan vi har strom igen sa vet inte nar ja far chans att uppdatera igen..
men men det kommer val nangang, o likasa lite bilder:)

Ciao tills deess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0