philly igår

Igår blev det till att jag, Elin och Matilda åkte in till Philly på eftermiddagen och gick omkring och kollade lite, åt världens bästa, (och mest mättande!!) phillysteak på Jon's på southstreet:) muums!
Sen gick vi och shoppade lite, och sen bar det tillbaks till förorten vid 8:P haha.
Väl tillbaks körde vi till Appetite's on main där vi satt på uteserveringen, åt och drack gott och lyssnade på livebandet.
Blev inte så sent, men sov ut ändå idag tills halv 10 iallafall:) Och idag hade vi velat åka till stranden men det är väldigt kvavt ute tror jag och dem varnar för thunderstorms. Och här har dem ju tyvärr alltid rätt med väderprognosen:(
Så tror det blir mallet istället:P kanske bio eller nåt senare.. vi får la se:)

Och imorgon jobbar jag 5 timmar nångång, och sen vet jag inte vad som händer heller, men nåt ska man väl hitta på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0