Shopping

Hejsvej. Har inte riktigt kännt för bloggen på ett tag nu, så uppdaterar så gott jag kan.
Idag var jag och Elin en tur till mallet iallafall. Bra var det för behövde verkligen fler sommarkläder. Så köpte 7 linnen, en klänning och ett par jeansshorts, allt för inte ens 60 dollar, (typ 420 kr) så det var toppen:)
Sen åkte jag hem och åt middag med familjen.. farsdag här i usa idag så..
Och nu sitter jag bara och tar det lugnt och latar mig framför tvn, njuter av sista timmarna av helgen..
Imorgon är det ju måndag igen... Denna helgen har gått vääldigt fort!
Men snart är det helg igen, och på fredag åker vi ett helt gäng till neeew york baby för att bland annat fira midsommar i Battery park:D ska bli superkul verkligen!

Och på onsdag är det Phillies game inne i Philly på clustermötet, så det blir nog kul de med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0